Prihodi 45 najznačajnijih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj lani su iznosili više od 50 milijardi kuna, što je gotovo 16 posto više nego godinu ranije.
Prvi put se bilježi zbirni prihod trgovaca na malo u iznosu višem od 50 milijardi kuna, na što je učinak imala i inflacija, naročito cijene hrane i bezalkoholnih pića, naglašava Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja.
Tijekom protekle godine zbirno se bilježi 4996 prodajnih mjesta svih 45 trgovaca te rast ukupnog broja svih prodajnih mjesta – 171 prodajno mjesto više u odnosu na prethodnu godinu.
Ove godine, dakle, u Hrvatskoj je više od 5000 prodajnih mjesta, a gotovo svako četvrto pripada samo jednom trgovačkom lancu. Riječ je o Studencu koji je brojnim preuzimanjima danas na više od 1200 dućana, uglavnom malih kvartovskih i seoskih.
Konzum je drugi s oko 600 prodajnih mjesta (uglavnom velikog formata), splitski Tommy treći s oko 230, a dalje slijede Spar (120), Plodine (110), Lidl (108) i Kaufland (45). To su uglavnom okvirni podaci s početka ove godine.
NEDAVNO OBJAVLJENO