U SKLOPU GRADNJE DRUGOGA KOLOSIJEKA

Gradi se novi novi pothodnik od 140 metara ispod pruge i državne ceste

Objavljeno, 13. prosinca 2022. Vijesti
# Foto: DANICA.HR / Pothodnik na koprivničkom kolodvoru
AUTOR
Robert Mihaljević

U proljeće iduće godine trebali bi početi radovi na zgradi željezničkoga kolodvora u Koprivnici u sklopu gradnje drugoga kolosijeka pruge.

Opsežne radove i pretvaranje tog dijela grada u Kolodvorskoj ulici u u veliko gradilište najavio je gradonačelnik Mišel Jakšić na sjednici Gradskog vijeća u ponedjeljak. Otkrio je i kako negdje u isto vrijeme u Kolodvorskoj kreće zamjena vodovodne i kanalizacijske infrastrukture u sklopu Aglomeracije.

Glavni kolodvor u Koprivinici u cijelosti će se rekonstrurirati i kroz njega će vlakovi moći voziti brzinom do čak 160 kilometara na sat. Imat će osam kolosijeka, a velika novost je što će ispod pruge biti izgrađen pothodnik dužine 140 metara i širine četiri metra.

Taj će pothodnik spojiti Kolodvorsku sa Zagrebačkom ulicom. Moći ćete, dakle, kod zgrade kolodvora ući u pothodnik i njime izbiti na drugu stranu Zagrebačke, kod postojećih stambenih zgrada. Novi pothodnik imat će pet novih prilaza: 2 će biti s drugog perona, 2 s trećeg perona, a peti prilaz će biti s druge strane Zagrebačke ulice koja je dio državne ceste DC-2.

Željeznička pruga - ulazak u glavni kolodvor u Koprivnici
Pothodnik će izbiti lijevo od ove poslovne zgrade West centra u Zagrebačkoj ulici / Foto: Danica.hr

Kolodvor Koprivnica ima dva perona: prvi peron je između kolodvorske zgrade i kolosijeka 1.b, a drugi između kolosijeka 2.b i 3. Prema projektu, na mjestu postojećeg kolosijeka broj 5 biti će izgrađen novi, treći peron.

I drugi i treći peron imat će duljinu od 400 metara, a prvi peron će se produljiti do kolosijeka 21. i 22. kako bi se cijeli taj prostor namijenio putnicima, navodi se u glavnom projektu.

“Svi će peroni biti povezani pješačkim pothodnikom, koji se nalazi na prvom peronu. Postojeći pothodnik, koji se nalazi između prvog i drugog perona, će se zadržati i prilagoditi novom stanju.

Od drugog do trećeg perona mora se izgraditi nova građevina sve do druge strane kolodvora, koja će prolaziti ispod postojeće državne ceste DC2, pa će se pothodnik nalaziti blizu postojeće stambene zone.

Svaki će peron imati rampu za osobe s invaliditetom instaliranu na stepenicama kako bi se ispunili zahtjevi za pristupačnošću”, ističe se u projektu.

Željeznički kolodvor u Koprivnici / Foto: Danica.hr


Tagovi: KOLODOVOR POTHODNIK PRUGA

NEDAVNO OBJAVLJENO