Radovi na ključnim kapitalnim objektima na pruzi između Križevaca i Drave traju punom parom.
HŽ infrastruktura objavila je nove fotografije iz zraka snimljene u siječnju na kojima se vide kompletni obrisi velikih vijadukata i mostova te novih kolodvora i stajališta.
Radove teške oko 350 milijuna eura bez pdv-a izvodi turski Cengiz. Gradi se drugi kolosijek te se obnavlja postojeći pruge Križevci – Koprivnica – mađarska granica na dionici dužine 42,6 kilometara. Radovi će biti dovršeni u drugoj polovici iduće godine.
“Izvode se radovi na dogradnji drugoga kolosijeka i rekonstrukciji postojećega kolosijeka od Križevaca do mađarske granice. Omogućit će se postizanje brzine vlakova do 160 km/h, s ograničenjem od 150 km/h u Lepavini i 100 km/h u Koprivnici s obzirom na to da se na tom dijelu radi o gradskim područjima.
Nova dvokolosiječna dionica slijedit će postojeću trasu, uz iznimku poddionice Carevdar – Lepavina. Ukupna duljina pružne dionice Križevci – Koprivnica – državna granica s Mađarskom smanjit će se s 43,2 km na 42,6 kilometara”, kažu u HŽ-u.
U sklopu projekta obavit će se rekonstrukcija dvaju kolodvora, Lepavina i Koprivnica, izgradnja novoga kolodvora Novo Drnje, rekonstrukcija četiriju stajališta – Majurec, Carevdar, Vojakovački Kloštar i Sokolovac – izgradnja novog stajališta Peteranec i prenamjena kolodvora Mučna Reka u stajalište.
Izgradit će se sedam mostova, jedna galerija i tri vijadukata, od čega je jedan prijelaz za divlje životinje, osam cestovnih nadvožnjaka, tri cestovna podvožnjaka i devet pothodnika.
NEDAVNO OBJAVLJENO