Zatvaranje hotela i ugostiteljskih objekata prošle godine drastično je skresalo Podravkine prihode u gastro segmentu, objavljeno je u poslovnom izvještaju.
Riječ je o tzv. Horeca kanalu (hoteli, restorani, kafići) i institucionalnim te industrijskim kupcima.
“Izostala je pred i post turistička sezona, a sama turistička sezona bila je kraća nego inače zbog pogoršanja epidemiološke situacije u drugoj polovici kolovoza, što je onemogućilo post turističku sezonu.
Dolaskom zime mjere su pooštrene te su od kraja studenog ugostiteljski objekti, kafići, restorani, hotelski restorani (osim za svoje goste), bili primorani zatvoriti vrata te je smanjena prodaja gastro kanala.
Udio prodaje gastro kanala regije Adria u ukupnim prihodima od prodaje Grupe Podravka smanjio se s 8,6 posto na 6,6 posto.
Udio prodaje gastro kanala na internacionalnim tržištima u ukupnim prihodima od prodaje Grupe Podravka smanjio se s 1,5 posto na 1,2 posto tijekom prošle godine.
Grupa Podravka je na osnovu otežanog poslovanja uslijed pandemije dobila državne subvencije u Sloveniji, Srbiji, Crnoj Gori, Kosovu, Poljskoj te Australiji u ukupnom iznosu od 8,3 milijuna kuna”, tumače u Podravki.
Prema tim brojkama, prihodi u gastro kanalu regije Adria (Hrvatska i zemlje bivše Jugoslavije) lani su iznosili oko 297 milijuna, a predlani oko 378 milijuna kuna, što je pad od oko 22 posto.
Na internacionalnim tržištima (bez regije Adria) Podravka je kroz gastro kanal lani uprihodila oko 17 milijuna, a predlani oko 20 milijuna kuna.
Zatvaranje hotela, restorana i kafića, dakle, Podravki je prošle godine odnijelo oko 85 milijuna kuna prihoda.
NEDAVNO OBJAVLJENO