Domaću juhu kuha sve manje Hrvata, raste potrošnja juha iz vrećice

Objavljeno, 29. listopada 2023. Vijesti
# Foto: PODRAVKA / ILUSTRACIJA / Podravkine juhe obožavaju i speleolozi
AUTOR
Robert Mihaljević

Hrvati jedu sve više juha iz vrećice, otkriva novo veliko istraživanje navika potrošača u ovoj godini.

Prema tom istraživanju, oni koji jedu tu popularnu jušnu namirnicu sami je pripremaju u 78 posto slučajeva, a njih 22 posto jede kupovnu juhu iz vrećice. Oko 30 posto kućanstava najradije jede kokošju, a 28 posto goveđu.

Tijekom 2021. godine 81 posto kućanstava samo je pripremalo juhu, a kupovnu iz vrećice konzumiralo je njih 19 posto. Primjetan je zamjetan rast potrošnje gotovih juha.

Istraživanje su tijekom rujna ove godine proveli portal Jatrgovac i agencija Hendal na nacionalno reprezentativnom uzorku građana Hrvatske starijih od 16 godina.

Reklama za Podravkine juhe iz 1954. godine / Foto: Tehnički muzej Nikola Tesla

“Tijekom istraživanja provedena je stratifikacija po šest regija i četiri veličine naselja uz slučajan odabir kućanstva i ispitanika unutar pojedinog kućanstva pri čemu je uzorak stanovništva uravnotežen prema spolu, dobi i obrazovnom statusu ispitanika”, kažu autori.

Da su gotove juhe sve popularnije, otkrivaju i ovogodišnji podaci o prodaji apsolutnog tržišnog lidera u toj kategoriji, koprivničke Podravke. Njihove su juhe u prvih devet mjeseci ostvarile prodaju od 35,9 milijuna eura, što je 12 posto više nego lani.

Nedavno je Podravka na tržište izbacila i novu liniju gotovih krem juha i tekućih temeljaca u tetrapaku. Dovoljno ih je samo podgrijati par minuta. Na tržište su lansirane krem juhe od rajčice, bundeve, gljiva i povrća, sve u tetrapaku od pola litre.


Tagovi: JUHA PODRAVKA

NEDAVNO OBJAVLJENO