Podravka je nagradila najbolja tržišta, poslovne programe i marketinške kampanje u 2025. godini.
Riječ je o priznanjima Srce Podravke koja su se dodijelila najuspješnijim kompanijskim timovima u sklopu strateške radionice danas u Koprivnici.
“U Podravki vjerujemo da je svaki uspjeh rezultat zajedničkog rada, predanosti i međusobnog povjerenja. Zato s posebnim ponosom dodjeljujemo priznanja Srce Podravke – nagrade koje slave najbolje među nama”, rekli su u prehrambenoj tvrtki.
Tako je najuspješnijim inovativnim proizvodom proglašen O’Plant biljni napitci. Najuspješniji poslovni program je Kulinarstvo, odnosno Vegeta. Najuspješnije veliko tržište (prema ukupnim prihodima koje Podravka tamo ostvaruje) je Hrvatska, srednje Njemačka, a malo tržište Australija i Novi Zeland.
Podravkaši su svojim glasovima odabrali i najbolju tržišnu marketinšku kampanju, a titulu je ovaj put ponijela kampanja „Jelo koje ima petlju“ za Fini-Mini Noodles na tržištu Sjeverne Makedonije.
NEDAVNO OBJAVLJENO