Dan za povijest: vlakovi će za koji dan juriti ovim vijaduktom dugim 632 metra

Objavljeno, 19. listopada 2024. Vijesti
# Foto: HŽ INFRASTRUKTURA / Vijadukt Carevdar
AUTOR
Robert Mihaljević

Početkom studenoga za promet se otvaraju dva nova željeznička vijadukta na dionici pruge Križevci – Koprivnica.

To su vijadukti Carevdar dužine 632 metra i Komari od 349 metara. Uz novi željeznički dravski most koji je dug oko 340 metara, to su najzahtjevniji građevinski objekti u sklopu gradnje drugoga kolosijeka i rekonstrukcije postojećeg na pruzi Dugo Selo – Križevci – Koprivnica – mađarska granica.

Vijadukt Komari na pruzi Križevci Koprivnica
Vijadukt Komari / Foto: HŽ INFRASTRUKTURA

Čelični most preko Drave već je u cijelosti izgrađen, a trenutačno se finiširaju popratni radovi kako bi najkasnije do kraja godine mogao biti pušten u promet.

Nakon što se obave radovi na novom kolosijeku na jednoj od dionica između Križevaca i Koprivnice, koji će trajati od 26. listopada do 6. studenoga, vlakovi će konačno početi prometovati vijaduktima Carevdar i Komari. To je, u svakom slučaju, dan za povijest.

Kompletni radovi na pruzi između Dugog Sela i dravskog mosta na granici s Mađarskom, prema najavama iz mjerodavnog ministarstva, trebali bi biti dovršeni najkasnije do kraja 2025. godine.

Vlakovi će nakon toga novom dvokolosiječnom dionicom pruge moći voziti i 160 kilometara na sat, a Koprivnica i Križevci će figurativno postati zagrebačka predgrađa. O teretnom prometu da se ne govori s obzirom da će prugom moći prometovati interoperabilni vlakovi dužine 750 metara.

Turska kompanija Cengiz radove na dionici Križevci – dravski most počela je u siječnju 2021. godine.


Tagovi: CAREVDAR CENGIZ KOLOSIJEK KOMARI PRUGA RADOVI VIJADUKT

NEDAVNO OBJAVLJENO