Podravkina web stranica coolinarika.com među deset je najčitanijih internetskih portala u Hrvatskoj, i to kao jedina koja ne donosi klasične novinarske vijesti, već samo recepte. Prema službenim podacima, samo u travnju portal Coolinarika imao je gotovo 900.000 jedinstvenih posjeta.
Da je Coolinarika danas ozbiljan brand, svjesni su i u menadžerskom vrhu Podravke koji je još prije dvije godine najavio kako bi se upravo pod tim brandom mogli početi otvarati restorani u Hrvatskoj, ali i Europi. Poslije je objavljeno kako je Podravki partner u tom poslu postao veliki Microsoft, što već na prvu zvuči kao high-tech mjesto za uživanje u hrani. Proces digitalne transformacije Podravke i razvoj Coolinarike dogovorili su preklani u svibnju šef Podravke Marin Pucar i Don Grantham, direktor Microsofta za Centralnu i Istočnu Europu.
“Podravkin globalni projekt Coolinarika je prvi projekt na kojem će raditi Podravka i Microsoft. Suradnja na projektu započela je radionicom na kojoj su bili prisutni Microsoftovi međunarodni stručnjaci, a nastavit će se posjetom Podravke centrali Microsofta u Redmondu u SAD-u, kako bi se razmotrile mogućnosti razvoja inovativnih rješenja u prehrambenoj industriji”, priopćili su tada iz Podravke.
Coolinarka je danas i jedna od najposjećenijih društvenih mreža u regiji, što joj daje golem potencijal. Najveća je domaća Facebook stranica u segmentu hrane te treći najjači brand na Facebooku Hrvatska. Po tome barem svaki treći korisnik Facebooka i Instagrama u regiji prati Coolinarika sadržaje na društvenim mrežama. A te ‘društvene’ brojke su doista impresivne: Facebook stranica danas ima više od 580.000 pratitelja, a na Instagramu je dogurala do 163.000 fanova.
“Omiljena destinacija ljubitelja fine hrane i dobrog društva najveća je kulinarska online zajednica u regiji, čija popularnost nastavlja jačati i rasti. Pokrenuta u studenom 2003. godine, Coolinarika je započela kao prva hrvatska kulinarska web stranica magazinskog karaktera, da bi kasnije prerasla u najveću regionalnu kulinarsku web stranicu na temu hrane i kuhanja. Danas broji 123 milijuna posjeta godišnje od strane 25 milijuna korisnika. Na stranicama Coolinarike može se pronaći preko 186.000 recepata, dok su njezini sadržaji pregledani više od 310 milijuna puta unatrag godinu dana”, pohvalili su se u Podravki.
Još brojki? Nema problema: ta kulinarska web stranica ima više od 186.000 aktivnih registriranih korisnika te više od milijardu objavljenih fotografija hrane, a videorecepti lani su pregledani više od osam milijuna puta na Facebooku, Instagramu, YouTubeu i web stranicama Coolinarike.
NEDAVNO OBJAVLJENO