Agencija Nielsen analizirala je globalne trendove ponašanja kupaca na početku i tijekom krize uzrokovane pandemijom koronavirusa.
Objavili su i postotke rasta prodaje određene vrste robe široke potrošnje ovisno o fazama krize i mjera koje su se donosile.
Potkraj veljače, kad je u Hrvatskoj zabilježen prvi slučaj zaraze, na globalnim tržištima zabilježen je značajan rast prodaje određenih artikala u odnosu na isto razdoblje lani.
Tako je od 23. do 29. veljače, objavio je Nielsen, prodaja konzervirane ribe porasla za 160 posto, tjestenine za oko 110 posto, a brašna i riže oko 100 posto, piše Lider.
Ogroman rast prodaje dogodio se 9. do 15. ožujka kada su trgovački lanci zabilježili skok od čak 65 posto u odnosu na lani.
Prodaja brašna skočila je za 410 posto, riže za 300, kvasca i prašaka za pecivo 220, tjestenine 210 posto. Potražnja za sapunom povećana je za 230 posto, wc papirom za 160, deterdžentima i sredstvima za čišćenje po 100 posto.
Od 16. do 22. ožujka pak sve se malo smirilo jer su građani manje odlazili u dućane. No, neke kategorija i u tom tjednu značajno rastu; brašno 310 posto, sapuni 230, suhi kvasac 220, riža 200, svježi kvasac 180 posto.
NEDAVNO OBJAVLJENO